Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HVILE

Da har vi kommet hjem fra middagen. Hva jeg spiste kommer senere i dette innlegget. Vi kan rett og slett bare starte fra flytoget.. Lets go!

Her har vi kommet oss til flytoget og jeg ber Robin pent om å ta et bilde.. Noe han gjør, men det skal mye til før han forstår at han må si 1 2 3 før han tar et bilde, slik at jeg er klar over at nå kan jeg pose, menneh, det er ikke han alltid enig..

Istedenfor spurte han meg om jeg trodde han var pakkeeselet mitt. Og det etter at han tilbød seg å holde noen av veskene mine..Og så sier han, du er så grinete, ansiktet ditt ser slik ut

Haha vi hadde diskutert noe idag tidlig, så jeg var ikke i det beste humøret akkurat, men

Vi skværet opp og tok et bilde sammen..og ventet deretter på flytoget. Reisen til Italia skulle endelig begynne..

Men hvordan kan man reise til Italia uten en språkbok?? Det måtte jo kjøpes!

Produkter på Taxfreen måtte jeg også innom. Robin ville ikke, da han får vondt av parfymelukten og lysene..Så jeg tok en liten runde selv.. Endte opp med denne lipglossen..

Pluss Dior maskara og Mac pudder til huden.. Ikke nok med det..Kjøpte en liten champagne som feiring av min første ferie i år. Da jeg var ferdig med jenteshoppingen, fant jeg Robin og faren med farens kompiser..

Jeg trengte en kaffe og det fort! Er vant med 2-6 kopper om dagen når jeg er på jobb og idag startet jeg med ingenting..Så Robin var så nydelig og kjøpte kaffe te meg, spesielt når vi fikk vite at flyet var bitte litte gran forsinket.

Kaffen ble drukket opp og gaten ble åpnet.. Its time to go.. Som regel stresser mange mennesker når de åpner gaten,jeg har aldri forstått hvorfor da man bare må stå der rett opp og ned..Men vi kom med og i mellomtiden for å borde on flyet, fikk jeg Robin til å ta et nytt bilde..

Vi satt oss på plassene våre..

Spurte Robin om jeg kunne ta et bilde av han og helst ikke tullebilde, fikk dette..

Altså et tullebilde, så jeg begynte med boken min istedet..

Deretter skulle turen virkelig begynne.. Flyet startet opp og vi var i luften.

Når vi landet, ble vi møtt av en buss som skulle frakte oss videre..

Bussen skulle kjøre oss til terminalen og baggasjebeltet, menneh..

Baggasjen vår var intet sted å se.. Det er kanskje ikke så rart, når faren til Robin absolutt ville at vi skulle være der to timer før avgang, det vil jo igjen si at vi er de første som sjekket inn på flyet, noe som igjen betyr at koffertene våre er nederst i haugen. Men,

Den kom til slutt.. På tide å finne leiebilene..Noe vi gjorde og det var da faren til Robin kjørte som et svin..

Jeg overlevde selv med hjertet i halsen..Og var lykkelig. Fikk et kvarter på å ordne meg til middagen. Brukte det kvarteret til bloggen..Og var godt fornøyd med det.. Time for dinner.

Som ble Spagetti Carbonara.. Det var kjempe godt. Absolutt til å anbefale.

Vi er endelig kommet tilbake til rommet vårt og etterlatt de andre gamlingene på en eller annen pub. Jeg kjenner kroppen er ganske sliten, så jeg tar kvelden.. Skal opp ganske tidlig imorgen for å stå på ski. Looking forward! Håper dere får en fantastisk fredag videre..